sandramedk

" - Nehe, det blev inga chokladbollar här inte!"

Kategori: Allmänt

Nu tänkte jag ta tag i mig själv. Dags att knappa ner några rader, låt nu se vad jag tänker på just nu.

Om tre dagar åker vi till kusten, firar lilla Evelina som fyllde 18 år igår (Grattis!). Vi har lite planeringar om fredagen men på lördagen står hon för planeringen. Jag tror hon dillade om Kungshamn.   

Igår vad jag, Christine och Fred för andra måndagen i rad i Sjötorp och spelade bilbingo, och vet ni vad?! Jag VANN, 500 spänn! Härligt med lite tur i all oturen!

Jag fick ett sms förut om att det ligger ett paket på Shell i Mariestad och väntar på mig, och jag vet vad det innehåller! Böckerna Eclipse och Breaking Dawn skrivna av Stephenie Meyer, ska hämta dem senare. Inte en dag för tidigt!

Kvällen ska antagligen tillbringas hos Linn. Den lilla skiten ska ju snart åka till Italien i drygt fyra veckor (tror jag det var), Nej nej, jag är inte avundsjuk (gnisslar tänder..)

Allt från mig så länge ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: