sandramedk

"- Tänk på alla de rum som kungen bor i, han måste städa nästan hela tiden.."

Kategori: Allmänt

Efter ett ständigt tjatande från min mammas sida på att hon vill ha bort alla studentpresenter, kort, och övriga prylar från bordet i vardagsrummet så har jag nu äntligen fått tummen ur rumpan och fått upp alla vaser, skålar, glas och porslin på mitt rum. Vad gör jag med de nu då? Här vill jag ju inte ha dem! Jag har tillräckligt med prylar i mitt rum. Jättejobbigt verkligen! När jag skaffar ett eget hus, då ska jag ha ett rum där jag bara har massa sånna där saker som man vill spara men inte vet vart man ska göra av dem.. Sen vill jag ha en garderob som man kan gå in i också. Och ett jättedjupt fönster där man kan liksom sitta i fönsterkarmen och kolla ut, kanske till och med ha sin säng där. Sen ska jag tapetsera min hall med tidningspapper och ha en köks-ö. Jag antar att presentkortet på IKEA som jag fick utav min morbror och hans familj i studentpresent kan komma väl till pass..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tack för su tycker det, men jag tycker det är för halvlångt ^^ . . . antingen eller får det gärna vara :P kortare kanske det blir :)Hur äre med sandra annars? Jobbar och står i fömodas ? Kram Elin

    2009-07-10 | 07:01:31
    Bloggadress: http://nymanelinlilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: