sandramedk

Den 8:e Juli, året då Michael Jackson dog.

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? Lugn och avslappnad, träffat världens sötaste lilla tjej!
Dagens klädnad? Jeansshorts, svart tröja och ett "guldigt" nyckelhalsband.
Humör: Fram och tillbaka, vänster och höger
Planer under resten av dagen? Tänkte gå och lägga mig snart, läsa Eclipse
Bästa idag? Träffade Elsa.
Sämsta idag? Önskar jag var på Hultsfred .. Hoppas ni har kul Eve och Amanda!
Tack gode gud att.. jag kunde byta bort min jobbtid på fredagmorgon.
Ser på: -
Lyssnar på: Tomas Ledin för tillfället faktiskt.
Dricker: Loka, päron.
Äter: Grönsakssoppa och bröd.
Läser: Eclipse, TSL
Vädret idag? Fram och tillbaka, vänster och höger
Dagens ord: 

Jag och mamma körde "tänka-på-en-person-och-ställa-jag-och-nej-frågor-för-att-ta-reda-på-
vem-personen-är"-leken i bilen hem.

Mamma: Okej, nu tänker jag på en person.
Sandra: Är det en kille?
Mamma: Ja
Sandra: Är det Kevin?
Mamma: Men, din dumming (slår mig på benet)
Vilken kluring ..


Kommentarer

  • amanda säger:

    Vi hade det graaajt på Hultan :D

    (bättre sent men aldrig haha)

    2009-08-03 | 13:39:38
    Bloggadress: http://mandoeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här: