sandramedk

09.05.02

Kategori: Allmänt

Mamma och pappa väckte mig nu, de skulle till Skövde. Jag sitter här i pyjamas i vardagsrummet och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Sugen på att göra nåt riktigt kul, funderar på utgång men det verkar inte vara så jättemånga som är villiga att föllja med mig. Jobbar mellan 14-19 så innan dess måste jag ha kommit på var jag ska spendera kvällen .. Ge mig förslag snälla! =)

Ska nog jobba lite med projektarbetet nu är tänkt, vi har bara jättelite kvar nu, känns hur skönt som helst!

IGÅR: Kanske skulle berätta lite om kvällen igår. Vi började klockan sex i hamnen för att spela volleyboll men tyvärr var det upptaget så då for vi till Bäcken, där vi lyckades jaga iväg några småkillar ;D Näe, men de sa faktiskt att de var klara. Spelade ett tag, Jag, Eve, Emil, Linus, Linn och Linn's lillebror Theodor (Störtskön!). Vi fick låna Fred's boll som också var nere vid Bäcken men höll på med annat. =)

Sen åkte jag och Eve hem till henne efter att alla nästan frusit fötterna av oss. Vi tog varsin filt, en skål med popcorn och kollade på en film, Twilight, GUD! Vilken film, det var den bästa på RKITIGT länge.. Ville liksom inte att den skulle ta slut, den var så himla speciell. På måndag ska jag till biblioteket och låna första boken, kan knappt vänta tills film nr. 2 kommer ut. Jag bad t.o.m Eve spola tillbaka en scen så jag fick se den igen, åh jösses, ja shit .. Oh!

Sitter och har på MTV i bakgrunden, nu spelar de Taylor Swift - Love Story igen, Tjo! Jag vet inte vad det är men den har jag verkligen fastnat för, vet inte ritkigt vad det är.

Hoppas ni alla får en bra dag, hör av er om ni vill hitta på nåt ! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: