sandramedk

Blondinbella-style!

Kategori: Allmänt

Okej, jag har suttit igår och idag och skrivit och skrivit och grejjat på projetarbetet och ändå har jag en jättelust till att skriva om massa saker. Okej här kommer jag igen.

Köpte en klänning idag också =) Älska att shoppa klänningar! (Mycket bättre än fula skor, ohfy!) Såg den först som en vanlig blå söt klänning, men när jag vände på den, POW! Okej, kan det vara snyggt på mig? Jag för fan, lika bra att testa! Den ramlade ner i en förvånansvärt liten kasse, och mitt presentkort som jag fick i födelsedagspresent gick upp i rök.

Ska faktiskt visa bilder på den, när jag har PÅ mig den, hm, vet inte om ett sånt här tillfälle någonsin kommer att återkomma, så varsågod, här kommer jag, här kommer jag, Långstrump.










































Kommentarer


Kommentera inlägget här: