sandramedk

Ursäkta min frånvaro

Kategori: Allmänt

Ursäkta min frånvaro, det var längesedan jag skrev men nu har det iallafall hänt lite.

IGÅR: Först var jag och mina föräldrar och hälsade på min bror och hans familj i Sandared, Elsa har blivit så lång ! Hon hade inte lärt sig att gå än, men när jag satt och lekte med henne på golvet så ställde hon sig upp, jag höll ut armarna mot henne och sa, "- Kom då Elsa." Så börjar hon ta vacklande steg, säkert 6-7 stycken. Jag blev helt ställd och fick inte fram ett ord förrens Agneta (Elsas mamma) fick syn på det! Superfaster, jag YES!

På kvällen bar det iväg till Töreboda för lite förfest på det mest konstiga stället någonsin, mitt ute på en åker i Ormskogen, men det var riktigt trevligt, blev ett par riktigt snygga kort, kanske kommer upp här när jag fått tag på dem, men ni vet ju hur det brukar bli med det.. Håll tummarna! Fortsatte sedan mot Skövde, Therese körde. Tyvärr förlorade vi Fred på vägen dit, Therese fick köra hem honom, han mådde inte bra stackarn.. Men tre tappra själar fortsatte in på Husaren, Amanda försvann ganska fort, tror hon åkte till Skara. (?) Jag och Eve var kvar, det blev en trevligt kväll trots att Eve drygade sig med att kalla folk töntar och hennes möte med "No air", HA! Jag hade en trevlig kväll, som avslutandes på ett bra sätt. Mobilen dog precis i slutet när man som mest behövde den, vad är oddsen liksom, som tur var fanns Eve till hands. Vi fick sedan skjuts hem till mig utav Therese, ÄNGEL! Hoppas du inte hade en allt för värdelös kväll =)

Det blir en lugnt hemmakväll ikväll med mamma och pappa. Tacos står på menyn, Mums!

Ha en bra fredagkväll! =)

Kommentarer

  • therese säger:

    haha, ja gulligull! ;)

    nedå det hade jag inte, det är alltid lika kul att vara med er! :)

    2009-05-22 | 20:23:55
    Bloggadress: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: