sandramedk

"- ..och nu ska vi till Siemens center!" "- Vi ska vart?" "- SiemensCENTER!" "- Du menar Sony.." "- Ah.."

Kategori: Allmänt



Först en tillbakablick..
 

.. det är slutet av december, jag och mina vänner sitter inne och värmer oss uppe i värmestugan i sälen och försöker få liv i våra kalla fötter. Det dricks varmchoklad och det käkas piråger. Plötsligt kommer suget efter att kasta sig ut i de vita backarna igen, snabbt snabbt ska det gå, i med matlådan i väskan, i med termosen med varm choklad, vrider först åt korken, lite för löst .. Längst upp lägger jag kameran, sen tänker jag om. Längst ner ska den ligga ifall någon öppnar väskan så är det bättre att den snor termosen än min kamera. Summa sumarum: Videokamera + Varm choklad är ingen fungerande kombo. Inte ens med hjälp av hårtork. 


MEN med hjälp av tradera och lite kosing så lyckades vi tillslut finna en tvilling till vår hjälpsamma vän. Så uppstånden från de döda eller inte men en kamera som fungerar har jag. Detta innebär att jag kan kika tillbaka på minnen, upplevelser och resor som har gjorts de senaste åren. Än så länge har jag hunnit med:

- Band 1 av 3 från Bohuslänresan 06! 
- Berlinresan med NV3a09! Jag tjuter av skratt, mest ;)

Vi har många godbitar kvar, för att nämna några: Pajkväll 1 & 2, Picknickfestivalen 08, Utkastare 08, Midsommar 08, Påsk hemma hos Kajsa, Sandra 17 år, Berglund 17 år, Brännboll hos Jonas och klassen hemma hos Jönsson.


Dessa måste betas av och för de som är intresserade av att få sig en titt (och ett gott skratt), så hör av er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: