sandramedk

Så tyckte jag om New Moon. (Jag avslöjar inte några saftiga detaljer, ni som inte sett filmen/läst boken kan kika in här ändå.)

Kategori: Allmänt




Dags
att nämna några väl valda ord om biopremiären jag var på i natt. Klockan 23,59 var alla på plats inne i biosalen och efter att jag och Christine tyst mumlade "Grattis på födelsedagen!" till Fred klockan 00,00 och gav honom varsin tummen upp så satte filmen igång. Jag tyckte om filmen det måste jag säga. Det är ingen idé att jag försöker vara cool och säga, "- Näe, så himla töntig alltså!". Jag gillar det där gulligulliga. På det viset så är den väldigt lik den första filmen. Jag vet inte om jag vill säga så mycket mer än så egentligen, jag vet att flera utav er som läser min blogg inte har sett den än. Ni ska få skaffa er en egen uppfattning. Skriv gärna och säg vad ni tyckte, så kan vi diskutera mer då. Däremot måste jag säga att det är synd att man inte lyckas komma ifrån att jämföra bok med film, stackars film, den hamnar ju i ett sånt underläge. 
Summasumarum: I överlag så är jag nöjd!


4/5






Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Bara att man får se Jacob i bar överkropp måste ju gör att den är bättre än första! :D

    2009-11-21 | 23:12:54
    Bloggadress: http://kajsasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här: