sandramedk

Shopping for the win!

Kategori: Allmänt

Lördagen den 21 november 2009 - En lyckad dag!

Började dagen med en promenix med fröken Bohwalli, var ju tvungen att njuta av solen!

Efter detta följde jag med mamma till Skövde där vi knallade runt en sväng på Elins esplanad. Jag som inte hade mycket kosing just nu, Varför! VARFÖR?! hittar jag världens snyggaste jacka! Och världens nästsnyggaste strax efter det. Berätta vad ni tycker!






Svart kappa, ett märke jag inte sett förut och kan inte en stava det, 998 kr





Brun skinnjacka, Isolde, 1795 kr

 

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Himla fina, speciellt den första! :)

    2009-11-22 | 21:41:50
    Bloggadress: http://kajsasstil.blogg.se/
  • evelina säger:

    assnygga jue :D det ar sa himla snyggt med A formade kappor :)



    jag saknar dig sandra, ngt nytt va?!

    jag kollar igenom korten da och da, och har alltid ett leende pa lapparna efterat :) och ditt armband har jag pa mig och har haft det sen vi akte :)

    puss&kram!

    2009-11-23 | 02:00:06
  • Christine säger:

    Grymt snygga! :D

    2009-11-28 | 17:54:29

Kommentera inlägget här: