sandramedk

For a good cause

Kategori: Allmänt


Känner ni att 150 kr, Etthundrafemtio kronor, ETT.HUNDRA.FEMTIO.KRONOR ligger och skräpar i ett hörn? Klart ni gör! Jag känner inga fattiga studenter som vänder på varje krona och ändå får käka nudlar eller fiskbullar (?) de två sista veckorna varje månad..

Eller se det såhär: Jädrans det är hål i min strumpa! Du kanske har tappat bort din sportbh? Jag är verkligen i behöv av vita/svarta linnen.

Då kan jag hjälpa er!

Jag säljer förtillfället produkter från New Body, och ju mer ni köper desto störra chans är det att jag och mitt lag (MariestadsVolley) visar fina resultat i våra matcher och visar Sverige vilken pärla Mariestad egentligen är!

Skänk en slant och slå mig en signal eller kolla in New Body's sortiment redan nu ( http://www.newbody.se/startsidan/ ) och hör av er till mig senast nästa måndag (9/11).

Jag lovar er, det är bra skit! ;)




Se bara så lyckliga de ser ut!



Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Haha, fiskbullar!

    2009-11-06 | 16:17:22
    Bloggadress: http://kajsasstil.blogg.se/
  • christine säger:

    hahahaha! du är för söt ibland du:)

    2009-11-06 | 17:48:26

Kommentera inlägget här: