sandramedk

Jäkla svinis!

Kategori: Allmänt



Den värsta natten i hela mitt liv!

Jag har svettats som en gris, sovit jätte oroligt. Hade jätteont i armen när jag somnade och när jag vaknade första gången bara låg jag där och hade ont i PRECIS hela kroppen. Jag bara låg där helt apatisk och vickade lite försiktigt på huvudet och kände av en sprängande huvudvärk. Jag var ökentorr i munnen och klev upp för att dricka vatten. Andra-tredje-och fjärde gången jag vaknade var jag rädd, ledsen och helt förstörd. Riktigt vansinniga mardrömmar, jag drömde om allt som händer just nu, jag drömde om mormor. Pratade med mamma precis hon hade hört att jag hade rört på mig här uppe och "gnytt" som hon utryckte det.

Tog febern för en stund sen, pyttelite feber hade jag, 37,4 (ligger runt 36-37 i vanliga fall). Ska in och jobba klockan halv fyra så det var tur! Förjävligt att man ska ta vaccin mot att man ska bli sjuk och sen blir man istället sjuk utav att ta vaccinet, jävligt störande faktiskt. Pratade med kusinStefan nyss, han hade också haft mardrömmar, tack jag är inte ensam och han hade feber, hade varit hemma två dagar från jobbet nu..

Krya på oss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: