sandramedk

"- Men du vet, när klockor tickar jämt och i otakt samtidigt, men FATTAR du inte?!" Öh..

Kategori: Allmänt



Jag är sjuk. Jag snorar, hostar och har ont i huvudet och känner mig allmänt hängig. Pappa kom hem tidigare än vanligt denna vecka (brukar komma hem torsdagkväll, han ligger ute på jobb och arbetar i Norge). Deras lagbas + 7 andra hade fått åka hem och hade till 90 % säkerhet Svininfluensan. Aah, trevligt. Pappa nojar sig nu här hemma och undrade om jag hade feber, men jag tror faktiskt inte det, brukar känna på mig det.

Igår och i förrgår lade jag ner hela min själ i att få färdigt min maskeraddräkt som jag höll på att knapa ihop med hjälp av symaskinen, helvetetsjävlaskit, jag klippte helfel och den blev ful. Eftersom jag inte har ett så gott tålamod har jag slängt ner allt i en påse och ligger nu längs in i min garderob, dags för en ny idé. Har eventuellt en på lager som jag kom på igår kväll, måste bara fila lite på detaljer isåfall.

Nu ska jag ner och äta en apelsin, C-vitamin proppar jag i mig så det står härliga till. Jobb klockan 16 Sandra, Kämpa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: