sandramedk

"- Tio poäng om du träffar deras tränare!" Gjorde jag det? Ja. Va det meningen? Nej.

Kategori: Allmänt

Vaknade jag upp med spränghuvudvärk, vet att det beror på för lite sömn från igår.

IGÅR:
Jobbade på morgonen till tre på eftermiddagen och sen var det samling direkt för att åka och spela match i Katrineholm (matchstart 18:00). På resan dit lyckades jag få platsen i mitten, Aj, min rygg värkte hela vägen, vet inte vad jag har gjort, tror jag börjar bli en riktig kärring. Matchen gick ingevidare faktiskt,  förlorade med 4-1, vann första set vilket kändes riktigt bra, då hade vi fortfarande glöd men tyvärr dog den ut och vi spelade faktiskt ganska crapy. Deras libro var grym och vi kunde helt enkelt inte döda våra bollar på deras sida, de var riktigt duktiga. Tyvärr vet jag inte vart de hade hittat domarna heller, men värdelösa var de iallafall. (.. jag vet, det brukar låta så!)



Tyvärr glömde jag kameran hemma, MÅSTE komma ihåg den nästa gång, då ska jag visa er hur man spelar bolleyvoll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: