sandramedk

"- Vi måste akta postbilen, la la la.. "

Kategori: Allmänt

Igår

Jag använde dagen till att göra klart mina tackkort (bild kommer) och senare på kvällen var det träning, jag träffade Nadia som var hemma en sväng från studier i Borlängen, mycket trevligt! Vi får se till att ses en sväng på lördag, alla som vill vara med är självklart välkommna :) Hör av er! Efter träningen var det röd torsdag som gällde, jag var aningen otaggad och kvällen var väl ganska mesig i allmänhet, lite folk, konstigt folk. Alla pratade engelska! Trodde man skulle komma ifrån det när man kom hem.. Men sällskapet var trevligt så vi sa att kvällen fick två drinkar av fem möjliga!

"- Alla utgångar kan ju faktiskt inte bli bra!"
"- Jävla myspratare!" Haha


Idag

JIPPI jag ska in och jobba klockan fyra, underbart! Har väntat och väntat på att de ska ringa (står på inringning för de som inte vet) och häromdagen ringde de och frågade om jag ville jobba 16-20? Hell yeah! (svarade jag inte, men tänkte) Dock fjuttig tid men är glad för vad man får. Sen nu på förmiddagen kommer familjen från Sandared hit och lämnar av världens sötaste tjej! Ska bli så kul att de dem igen, var längesen! Sen ska hon sova här hela helgen medans hennes föräldrar vilar upp sig i helgen. Myshelg!

Imorgon

Seriestart! Taggad? Njaae, har inte kommit in i det efter att jag varit borta. Men jag sätte servarna igår, det gick mycket bättre men huvudet är inte med i alla situationer men det kommer väl. Vi ska till nåt ställe i närheten av Örebro tror jag, Lindesberg tror jag det hette.. Önska oss lycka till! Vi har endel sjuka och borta och sen är vi ju ett få antal så det kan vi behöva :) På kvällen hoppas jag som jag redan nämnt att jag ska in till stan och träffa Nadia och några fler en sväng, för att sedan komma hem till söt-Elsa igen!

Hoppas alla får en bra helg! Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: