sandramedk

Blog awards 2009!

Kategori: Allmänt



Först vill jag börja med att tacka alla som röstade på mig, ni är min värld! Utan er skulle jag inte klara av att gå upp varje morgon och svara på tonvis med mejl. Sen vill jag tacka min assistent, min PS, Make-Up-artist, och alla som hjälp mig att se otrolig ut inför kvällens gala så att jag kunde bära upp min känning värd 100000000!! (KRÄKS!)  Herregud. De har det ju inte lätt de små stackarna, jag må vara bitter men de är ju bara störtlöjliga.

Eftersom jag var borta hela dagen igår så missade jag ju somsagt Blogawards (men sen har jag fått läsa att det tydligen inte sändes live igår i tv utan ska sändas nästa vecka?!) Men fick se att Foki vänn årets blogg, hm. Lade till den på bloglovin' förra veckan, läste två inlägg och tog bort den från bloglovin' med detsamma. Enligt mig, helt ointressant.

Samma sak med Kissie-jävel (kaxigast i bloggvärlden). Har läst hennes inlägg den senaste veckan och vilken jäkla brud! Hon spårar ju ut dagligen och verkar gå på någonting, hon är ju helt otrolig. Men vad lurad jag känner mig, hon spelar ju bara. Jag var säkert den enda i världen som inte redan hade insett det men hon är också borttagen från bloglovin'. DET kan jag lova er, vilken människa. Usch.

Årets kändisblogg gick till Magdalena Graaf, säger inte så mycket här, tycker inte om henne riktigt på det sättet hon skriver men jag har egentligen ingen talan, jag har inte läst så mycket utav henne, men ärligt talat tror jag inte att det kommer bli det i framtiden heller.

Schulmania blev årets manliga bloggare, Hurra! Han är ju helt total-skön! Både han och hans bror btw.

Jag ska väl försöka komma ihåg att kika på galan när den väl sänds (den 25:e?) vore kul att se hur de är framför teven istället för bakom datorn. Påminn mig om nån utav ni som läser ska se och inte jag verkar ha kommit ihåg detta fenomen. Tack på förhand!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: