sandramedk

måndagen den 5:e oktober

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? Inte gjort så mycket, vaknat käkat frukost kollat på ett avsnitt av Vänner.
Dagens klädnad? Pyjamas fortfarande.
Humör: Fram och tillbaka, vänster och höger
Planer under resten av dagen? Har träning klockan fem, innan och efter det vet jag inte.
Bästa idag? Att jag sov länge.
Sämsta idag? Ingen bra dag idag.
Tack gode gud att.. jag inte var kvar i Vietnam ett par dagar till.
Ser på: Vänner.
Lyssnar på: Travis
Dricker: Mjölk
Äter: Fil och Müsli
Läser: -
Vädret idag? Ganska soligt tror jag.
Dagens ord: Inget än då länge, har inte pratat med någon än.

Kommentarer

  • amanda säger:

    Nej, jag ska inte backpacka. Åker dit med family i två veckor!

    2009-10-05 | 11:50:00
    Bloggadress: http://mandoeve.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Hej

    Tittar bara in. =)

    Om du besöker min blogg lämna gärna ett spår efter dig.=)

    Ha en bra dag.

    2009-10-05 | 11:57:10
    Bloggadress: http://forsbergjenny.blogg.se/
  • Gösta säger:

    Du har dina ljusa stunder :P haha. Ibland.

    2009-10-05 | 14:15:02

Kommentera inlägget här: