sandramedk

Sista anmälningsdag den 15:e oktober, är ute i GOD tid!

Kategori: Allmänt



Här kommer mitt slutgiltiga beslut, mina val, här kommer de, önska mig lycka till! Jag har inga höga förhoppningar, jag håller bara tummarna och hoppas på det.



1.   
Mönsterkonstruktion I
7,5hp, Kvällstid, Halvfart (50%)
Fristående kurs
Normal undervisning
Högskolan i Borås,
Borås
Grundnivå

2.     Entreprenöriellt företagande A
7,5hp, Dagtid, Halvfart (50%)
Fristående kurs
Normal undervisning
Högskolan i Skövde,
Skövde
Grundnivå

3.       Bostadens utformning (Distans, Deltid, Växjö)
7,5hp, Dagtid, Halvfart (50%)
Fristående kurs
Distans
Linnéuniversitetet,
Växjö
Grundnivå


Kommentarer

  • Nadia säger:

    Håller tummarna!! :)

    2009-10-15 | 14:32:54
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/
  • Erik säger:

    Vad är det egentligen för sorts kurser du söker, 7,5poäng bara? Ska du jobba samtidigt då eller? Vad gör du isåfall om du kommer in i borås?

    2009-10-16 | 15:58:01

Kommentera inlägget här: