sandramedk

Välkommen tillbaka! :)

Kategori: Allmänt

Det är väl ingen som läser här längre antar jag, jag ska åter igen göra ett nytt försök. "Lägg av!" tänker ni, du kommer inte fixa det, näe det gör jag säkert inte men nu har jag fått upp kämparglöden igen! Heja mig! :)

Har som ni kanske vet befunnit mig ute i vida världen för ett tag nu, kom hem för drygt en vecka sen. Underbart roligt, har upplevt både det ena och det andra. Men jag har samtidigt lärt känna mig själv lite mer och kommit fram till hur hemmakär jag egentligen är. Det hindrar mig dock inte att vilja dra ut igen nu snart i vinter/vår när jag har lyckats skrapa ihop lite pengar igen, någon som vill följa med mig? :)

Nu om ett tag ska jag ta bussen in till stan och möta upp Linda, vi ska dra en sväng till Skövde för att fixa en "festblåsa" till framför allt Linda men eventuellt mig med, (hittade en klänning häromdagen, med paljetter på! Jag gillar inte ens paljetter! Ska se om jag ska lämna tillbaka den..) för imorgon har vi skramlat ihop de som går att skramla ihop och vi ska ut och slå klackarna i taket. Ska även slänga in en liten undring där, HUR tänker de när de sätter tjugoårsgräns på Skövdes alla uteställen? Inte trevligt alls.

Måste också berätta att jag har gjort något väldigt dumt, jag har gått ifrån att vara blondin till att vara brunett. Jag tycker att håret ser grått ut och jag ska nog be Linda färga om det ikväll, skit också :(

Hade kalas, hörs snart igen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: