sandramedk

Ännu ett svar på en kommentar

Kategori: Allmänt

Linnéa Törnhage: Hej Sandra! Inte för att jag tror att jag är så bra på att hjälpa vid val men jag kan ju försöka iaf:)
Viktigast är nog att du känner att du vill jobba med det du läser. Dippar kommer garanterat, då det kommer kännas tråkigt i plugget, men är målet värt det så är det ju bara att köra på. Jag tycker att du verkar vara inne på nåt kreativt, textil och matlagning och även arkitektur. Det tror jag passar dig! Och du behöver ju inte vara bra innan du börjar, du ska ju lära dig väl där. Annars är det ett skitprogram;) Du fyller 20 iår, så då kan du ju plugga folkhögskola med. Det kanske är nåt, att testa?
Ha det riktigt bra, KRAM

Tack Linnéa! Du ska bara veta vad skönt det var att höra de här orden. Jag har efter lite närmare letande hittat ett par textilutbildningar i Borås som jag verkligen har börjar tycka om allt mer och mer. De är krativa, halva utbildningen med textilt arbete och andra med ekonomi, entreprenörskap etc, blandat såklart. Jag vill lära mig att sy, på riktigt! Just nu känns det helt  rätt med Borås, jag kommer känna helt annat om ett par timmar. Men tack! Det känns mycket bättre nu.

Nu har jag systematiskt tagit mig igenom alla mina högskola/universitets kalatoger och har kommit fram till en rad med alternativ som jag har bestämt mig för att söka till. Kommer i nästa inlägg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: