sandramedk

Dagens 100107

Kategori: Allmänt



Hur har dagen varit hittils?
Jovars, vaknade av att sjukhuset ringde och sa att min sjukgymnast var sjuk, så det blev en liten sovmorgon!
Dagens klädnad? Pyjamas än så länge, sedan tar jag väl på mig ICA kläderna
Humör: Jo, ganska bra. Fick ett livstecken från Löfnertz förut, blir allitd lika glad =)
Planer under resten av dagen? Jobb klockan 14,30-19,00, efter det ska jag med mamma ut till Torsö och lämna mormors bil och sedan ska vi tända ett ljus på graven..
Bästa idag? Craaaazy thursday!?
Sämsta idag? Snorhalt på vägarna, håll tummarna att jag överlever! 
Tack gode gud att.. jag har körkort och bil, att åka buss när det är såhär kallt är tortyr! 
Ser på: Rasmus på luffen
Lyssnar på: P3
Dricker: Mjölk
Äter: Leverpastejmackor
Läser: "Är det någon där?" av Mariah Keyes
Vädret idag? Snö och bistert kallt
Dagens ord: Eftersom det är morgon så tar vi en gårdagens ord: 

Sms från Christine: 
En gubbe framför mig på spårvagnen säger till mig

Gubbe: "- Vad tänker du på?"
Gubbe: "- Jag vet vad du tänker på, du tänker Shit happens!" 
Gubbe: "- Skönt att någon tänker ett steg längre ibland."

Haha, vilken sköning!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: