sandramedk

Linus 20 år

Kategori: Allmänt

Sitter här och plickar, klickar, trycker försiktigt på tangenterna samtidigt som jag väntar på att nagellecket på mina naglar ska torka. Ikväll satsar vi på lila, lacket är förresten köpt i Vietnam för er som var nyfikna, pga av det kan jag inte berätta för er vad färgen heter.

Ikväll firar vi Linus, 20 år igår, heja! Kommer blir toppen! Jag har dock lite klädbekymmer.. Jag funderar på min gråa body med lacklegginsarna. Ska jag isåfall ha min nya svarta kjol elelr min gamla som är lite lösare och lättare att dansa i? Skippa kjolen helt? Varför inte!

Tror det lutar åt min nya kjol, eller nej förresten.. Sillen gjorde precis mitt val ganska enkelt, han hade lagt sig på min gamla kjol och hårat ner den, tack kissen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: