sandramedk

Pizzabak hos fröken Thorold

Kategori: Allmänt

Lördag kväll och planerna ser ut som så: Pizzabak á la Tidavad med the OKEY's! Iallafall nästan, "han med flickvän" kommer inte som Sara så fint uttryckte det! Jag ska om en stund ner och leta runt efter lite spännande saker man kan ha på pizzan, jag känner på mig att jag kommer komma på nåt revolutionerande!

Imorgon ska jag infinna mig på  Vadsbo klockan fem för att kika på Volleybollmatch, och nej jag ska inte spela. Varför? Min fot. Jag hade bestämt mig att gå på träningen i torsdags men jag kom aldrig iväg. Jag ramlade nämnligen ner från trappan, och det var inte lite "snubbla till" utan jag for en bra bit ner och lyckades på något konstigt vis ändå hålla upp foten, ingen skada skedd. Men istället gjorde jag illa armbågen. Ni vet när man bara råkar stöta emot något med armbågen, men får en sk. "enkelstöt". Jag fick ingen enkelstöt kag fick en "Förbannat SvårStöt".

Nerverna i armbågen och egentligen i hela armen liksom snurrarde ihop sig och börjar blixtra och spraka. Blodet pumpades fortare och fortare i ådrorna och hade det gått hål på ett blodkärl så hade det sprutat ut blod som en stråle. Smärtan gick upp i axeln, jaa egentligen ändå upp till nacken. Ungefär kändes det, jag tappade all färg i ansiktet och jag fick kasta mig in på toa för att kräkas, Ja det är sant. Ni får skratta. (För jag hör ju er inte ändå). Jag blir bara så trött på mig själv. Jag kommer helt klart dö ung.

Imorgon kväll ska jag Christine och Bohwalli på bio, Avatar. Jag vill verkligen se den filmen, men jag tror inte jag kommer tycka om den, tyvärr får man väl säga.. 




   



Jäklar vilken stor pizza det blev



Kommentarer

  • Frida säger:

    Oj, sorry, lät som att det var jag, "flickvännen" som helt förstörde eran kväll, var ju inte meningen!

    2010-01-16 | 21:43:21
  • therese säger:

    Sandra, Avatar är riktigt bra!! :) Jag har sett den ikväll!

    2010-01-16 | 23:13:20
    Bloggadress: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: