sandramedk

Produktiv dag!

Kategori: Allmänt

Vaknade utav klockan vid halv sju, duschade och gick till skolan. Hej "Juridisk introduktionskurs med fastighetsinriktning", dig kommer jag få mer än nog utav under hösten/vintern. Beställde ytterligare två böcker idag, med expressfrakt för att jag ska kunna få dem och hinna läsa kapitel 1-6 tills på onsdag, ja vi får väl se hur det går. Men kursen verkar intressant, vore tungt annars.
När förläsningen tog slut och klockan slog tio så mötte jag upp Evelina för att ta en buss in till centrum, skulle agera smakråd. Men istället (eller dessutom) så hittar jag en helt underbar klänning, men tyvärr var den värd lika många riksdaler som "Sveriges Rikes Lagbok", blev inget med det och jag åkte hem tomhänt. Evelina likaså.
När jag kom hem avslutade jag projektet "städa min 24,2 kvm lägenhet" som påbörjades igår, hur lång tid kan det ta tänker ni, eller hur skitig var den?! Svaret är att jag är sjukt långsam på att städa, fråga bara min mamma. Jag hittar alltid på massa andra städrelaterade men roligare saker att göra. Som t.ex. att sortera böcker efter färg eller städa garderoben.
Vid halv åtta väntar spinning á la 75 minuter. Är jag inte duktig så säg? Säg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: