sandramedk

Skoldag ett med dålig start

Kategori: Allmänt

Första skoldagen på mitt andra universitetesår var plötsligt här och jag vaknade upp våldsamt bakis. Konstigt eftersom jag bara drack vin igår och inte ens särskilt mycket. Huvudet bankade, snurrade. Magen strejkade. Ingen frukost endast vatten vatten vatten. Kräftskiva dagen innan skolstart, bra idé? Nej.

Blev hämtad av Isabelle och var i skolan vid tio. Var riktigt opepp på átt vara vaken över huvudtaget. När sista föreläsningen var slut vid fyra tackade jag jesus och alla hans vänner för att jag överlevt och gick hem och däckade i nya soffan. Där har jag blivit kvar resten av kvällen. Ätit kantareller och mest pratat i telefon. Nu borde jag gå och lägga mig men Nej. Klockan elva visas Rockbjörnen på kanal 5, fail att det sänds en dag efter men lite tur ändå eftersom jag åt kräftor igår. Tydligen dåliga kräftor också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: