sandramedk

Äntligen har jag fått paket

Kategori: Kanada

Älskade mamma och pappa

Jag blev så otroligt glad för paketet ni skickade, det var perfekt och kom också vid en perfekt tidpunkt. Det innehöll så många bra saker som jag inte själv skulle kunna komma på att önska mig, men som jag nu inte kan förstå hur jag skulle kunna klara mig utan. 

Kaviaren och knäckemackan kommer sitta fint i morgonbitti, babybellosten och kexen ska jag äta till vinet. Den vita Marabou-chokladen ska jag äta på vår unnardag på lördag och Årechoklad (?!) herrejösses vilken lyx! Tycker också väldigt mycket om den totalmosade dammsugaren! MINA FAVORITGODISAR OCKSÅ, jag kommer troligtvis dö godhetsdöden. Hello Kitty askar med torkad frukt och russin, perfekt. Har bara en fråga till er, vill ni se er dotter fet?






Dessutom blev jag väldigt glad över kortet på dig kära mamma, du är väldigt vacker. Det sitter nu uppnålat på min vägg tillsammans med teckningar från Elsa & Klara, ett armband som Elsa gjort till mig och pepp-kortet från Isabelle - det finaste jag har här borta. Brevet du skrev mamma var också väldigt fint, då blev jag lite snyftig och Sara undrar "- Grinar du?" (bara lite). 
 

Sen har vi ju också pappas lilla skämt. Vad man bör tillägga här (för er andra som kanske också läser detta) är att pappa är världsbäst på att berätta ordvitsar och små gåtor som är så tråkiga att varken jag eller mamma skrattar, kanske bara ger ifrån oss ett litet leende för att han ändå har gjort ett helt okej försök. Efter det anklagar han oss för att inte ha fattat, men det VAR i 99% av fallen inte roligt. Tyvärr pappa, denna gång lyckades du inte heller, men jag älskar försöket och ansträngningen och jag fnissade faktiskt lite men bara för att jag kan föreställa mig ditt ansiktsuttryck precis just nu. 



Tack för all oändlighet, jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på att ni finns där hemma och väntar på mig. För att jag ska kunna klara av att studera en termin 8000 mil hemifrån så behövs det människor där hemma som ibland får mig att komma upp ur sängen på morgonen och ta mig själv i kragen. Vilken ofantlig tur jag har, för jag har ju jättemånga !

Älskar min familj över allt annat, 

Mamma Karin
Pappa Kent
Storebror Erik
Svägerska Agneta
Brorsdöttrarna Elsa & Klara 

Snart ses vi igen ! <3

Kommentarer

  • Agneta Lindstedt säger:

    Vi älskar dig med!
    När kan vi skypa igen?
    Kramar

    Svar: Jag kan skypa egentligen vilken dag som helst, har ni fullt upp i helgen? Kramar
    Sandra

    2012-09-26 | 08:58:45

Kommentera inlägget här: