sandramedk

Den bästa kvällen hittils

Kategori: Kanada

Hallå där, 

Återigen har jag suttit och skrivit ett milslångt inlägg här i bloggen och POFF så försvinner det bara, raseriutbrottet är nära. Låt mig nu försöka komma tillbaka till samma känslotillstånd som jag var i för två minuter sedan, jag tänkte tillbaka på gårkvällen och hur riktigt jäkla bra den var !

Blev ingen skola för oss igår ändå, föreläningen var inställd så därför tog vi istället helg fram till måndag, helt okej, lyxlirare som vi är. Kvällen var ifrån början helt blank, det enda vi hade hört var att "The Celler" hade premiäröppning, det är puben här på campusområdet och den ska tydligen vara riktigt bra. 

Därför bestämde vi oss för att dra dit, det blev förförfest i rum 610, förfest hos Fabian och promenad ner till The Celler, vi stängde puben, promenad tillbaka, häng på första plan med knas, korttagning i hissen, avslutade kvällen med att koka nudlar på femte våningen. Riktigt jäkla bra kväll och dessutom vaknade jag upp idag och mådde prima, kan inte bli bättre. 

Låt oss nu kolla på några få kort från gårkvällen sen blir det ett avsnitt av Schulman Show, resten av dagen är helt blank, låt oss se vad som händer. 

Hur mår ni?



Ben & Lisa

Fabian & Jag

Lisa, Sara & Victor

Ett glatt gäng

Kommentarer


Kommentera inlägget här: