sandramedk

En liten tillbakablick

Kategori: Kanada

Hallå där, 

Uppdatering från de senaste dagarna kommer här som ett paket på posten: 

Torsdag; 
Med mitt minne som en guldfisk så minns jag bara vad vi gjorde på kvällen, vi var nämnligen på HOCKEY! Svinigt kallt men med bra stämning och en vinst för UNB. Imorgon är det dags igen, fast iklädda pälsmössa och yllebyxor. Dessutom ett grattis till farfar som firar födelsedag !
 



Även fast minerna inte var så muntra just i detta ögonblick så var alla på ett strålande humör
 
Fredag
 
Vi startade dagen med en frukost som vanligt, efter detta tog jag och Sara oss en promenad bort till Regent Mall. Kollade lite affärer, köpte mig ett vitt Essie nagellack, mycket nöjd. Kom tillbaka till huset lagom till klockan tolv då vi hade bestämt Skypedejt med bästa Bella ! Så himla mysigt att prata med henne och se hur snygg hon var i nya hårfärgen ! Sen var det käk och efter det blev det faktiskt ett par timmar plugg. Framåt kvällen kände vi att det kliade i fötterna som ville iväg och dansa dansa dansa, kände också av en viss törst efter vin. Började kvällen som vanligt i rum 610, vidare till Loungen, vidare till Social Club och avslutade kvällen på iRock. När vi kom tillbaka till huset han vi till och med en form av efterfest som innehöll cyklop, hett vatten och kakor (ska leta efter bilder, vet att det finns bevis). Fruktansvärt rolig kväll ! HÄR kan ni kolla in våra förberedelser
 

Lördag

Ohboj ohboj ohboj .. vaknade upp och kände direkt att detta kommer bli en hård dag. Med järnhjälmen på så tog jag mig ändå relativt snabbt upp på fötter för att jag hade även idag bestämt en Skypedejt, med Johanna ! Fina Johanna, som varit duktig och förstått sig på Skype, riktigt imponerad, haha. Efter detta kan man väl säga att dagen har dalat i en nedåtgående kurva.. Jag kan ärligt säga att det ENDA vi har gjort idag är att sova, äta frukost, sova, äta mat, sova och chilla och sova. MEN en prestation har jag ändå utfört, jag har använt Lisa som testdocka och lärt mig att göra fiskbensflätor, hurra ! Vilken jäkla dag, haha helt ovärd. Till och med mamma tyckte att jag såg lite vissen ut, "- Vi kanske ska prata mer en annan dag?" (Ja, tack). 
 
Vi roade oss med att ta kort på varandra upp och ner - ja, vi var lite smått uttråkade 
 
Har haft jättevärda konverationer med Lisa över Viber
 
Det kanske är bäst att skriva bildtext och berätta att detta är Sara
 


Imorgon är det söndag, vi har planerat in plugg, storstädning, hockey och på kvällen träning. Sedan tar vi tag i ännu en skolvecka, herregud vad helgen går fort ! 

PUSS & KRAM 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: